19 Ağustos 2009 Çarşamba

Uyku oncesi sapitma :)

Doruk dun aksam uykusu geldiginden midir nedir sapitti resmen :) Cok komik sesler cikariyodu. Ben de hemen videoya kaydettim.

Bu arada konuyla ilgisi yok ama Aslihan'a Derin icin kolaj yaparken bu resim gecti elime. Koymadan yapamadim. Cok guzel bence. Anane ve torunlar. Bu arada Dorugun ustunde "Ben uyumazsam sen de uyumazsin" yaziyo. Ne kadar dogru bi soz :)


Bunlar da gun icinde disarda yapraklarla oynarken. Ustteki resimde bezi mezi ortada, dagilmis oglum :)

Daha once bahsetmistim. Oglus kaka yaparken resimdeki gibi kucagimiza aliyoruz. Kucukten beri boyle. Gerci artik pek bu sekilde tutmuyoruz ama...

Kim bilir baba ne diyo da Doruk oyle bakiyo. Zaten baba fotograf cekmeyi sevmedigi icin anneyle dogru duzgun fotografi yok :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder