2 Eylül 2009 Çarşamba

Kizlar ve bir bocek pideciye gittik bu oglen :)

Oglen Kefelikoyde bi pideciye gittik. Annem, Aslihan, Tansa kus, Mualla Abla, Doruk, ben. Tatile gitmeden annemi bi gorelim istedik. Pideleri acayip guzel. Ucuz da. Benzincinin hemen arkasi. Doruk tursulari gorunce saldirdi. Tursu yiyo yuzunu burustura burustura benim oglum. Bi ara bi baktik su kucuk zehir gibi aci biberlerden isirmis. Odum patladi. Ben yiyince mahvoluyorum ama kriz olmadi allahtan. Oglum aci ve eksi seviyo yani. Pideden pek yemedi. Ama huzursuzlukta yapmadi. Annem de dedi "o huzursuzlugu kalmamis diye". Guzel guzel yedik yemeklerimizi. Cayimizi da ictik. Tansa zaten hic problem cikarmiyo :) Bi suru resim var aslinda. Secmekte o kadar zorlaniyorumki. Hepsini koymak istiyorum.

Iki guzellik koydum basa. Cok guzel yakalamis Aslihan. Nasil da guluyo kusum ya. Tansanin sekerligine bakar misiniz ya. Ya yerim ben seni bebisssssssss.

Bu da tursu yerken. Surata bak :)

Ben niye oyle yapmissam suratimi.

Ben Dorugun ilk zamanlarini hic hatirlamiyorum. Cok zor zamanlardi benim icin. Simdi Tansa'yi kucama aldigimda accayip duygular yasiyorum. Icime sokasim geliyo. Anlatilamaz bisiy :)

Suna bakin ya. Ben seni napiyim yaaaaa.

Donuste uyuya kaldi oglum. Sabah 10 dakika uyumus sadece. Bu resimde guluyo yanliz. Dikkatinizi cekerim :)

4 yorum:

  1. ama ama siz hep geziyosunuz ve ben yokum :(((

    YanıtlaSil
  2. yaaaaaaaaaaa. sen de tasin bu tarafa ne gezeriz.

    YanıtlaSil
  3. Çooook güzel çocuklarımız var bizim yahu. Abla kız hiç eğlenceli diildi sen bakma Neslihan ın yazdıklarına pidede iğrençti çok sıkıcıydı yani boşver iş daha iyi :o) Rahatladınmı biraz.

    YanıtlaSil
  4. Tansa çok tatlıııı, maşallah
    Doruk'un da lülelerini tek geçerim :))

    YanıtlaSil