21 Eylül 2009 Pazartesi

Uzay'a gittik sonunda :)

Pazar günü her nedense yüzyıllardır görüşemediğimiz arkadaşlarımız Asuman-Mehmet çiftinin yeni aldıkları eve gittik. Nar City'de. Aslında hep yazın gidip öndeki küçük bahçede keyif yapmak istiyoduk ama olmadı olmadı. Sonunda bayram tatilini fırsat bildik ve gittik. Uzay, 2 yaşında oğulları. Yeni konuşmaya başlamış. 2-3 aydır. Şimdi de susmuyomuş. Yine büyük ve küçük çocuk bi araya geldiğinde ne olursa o oldu. Aynı oyuncaklara saldırdılar. Bi ara Uzay Doruğun kafasına plastik traktör attı :) Ama bayada bi oynadılar yan yana.

Uzay, Doruğun burnuna bişiyle sokuşturyo :) Resim kötü çıkmış ama belge olarak koydum. Asumaaan bak çocuğun napıyo oğluma :)

Uzay fena halde bahçe sulamaya takmış. Kışın nasıl sokucaklar içeri bilmiyorum. Bu arada oğlum tatilde hiç yürümedi. Tatil öncesi başlamıştı. Nede bilmiyorum. Tatilden gelir gelmezse yürümeye başladı. Şimdi oturmak bilmiyo. Ama ben çok mutluyum yürüdüğü için. Hem onun, hem de kendi adıma. Şimdi de konuşsa yavaş yavaş diyorum. Bi kaç kelime etsek fenamı olur :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder