9 Kasım 2009 Pazartesi

Tokalı Dorukkkkk :P

Mualla abla olmayınca Salı, Çarşamba mecburi izin aldık. Salı, Aslıhanlara yamandık resmen. Sabah kahvaltı ettik. Sonra evde uyku, İstinyePark ve yine öğlen Aslıhanlarda yemek. Hep söyleriz her şey insanla güzel. Aslıhan kendi döner yapmıştı evde. Becerikli kardeşim öyle güzel yapmıştıki löpür löpür yedik valla. Bi ara Zerafet punduna getirip Doruğa Derin'in pempe pullu tokasından taktı. İleride bu resmi koyduğum için oğlum benden nefret edebilir ama napiyim. Koymak istedim.
Bu arada Tansakuşumu da sevdim tabi. Bu günün Bonusu oldu bu da :)

3 yorum:

  1. Saçlar süper! Geleceğin David Beckham'ı :)) Ama lütfen çocuğu pembe pullarla madara edip, kariyerine mani olmayın :)))))))))

    YanıtlaSil
  2. allahım ailece bi garipliğimiz var galiba, ben de oğluma taç alıyorum:) alırken "siyah, ya da lacivert var mı?" diyorum; barbyli, pinkyli(!) çıkarıyolar, "ama oğluma" deyince hödö oluyolar:)))

    YanıtlaSil
  3. Ülke olarak hazır değiliz ablacım görüyosun:) David Beckham takınca güzel oluyo, bizim çocuklarımız takınca olay oluyo.

    YanıtlaSil