21 Ocak 2010 Perşembe

Bu elma daha tatlı gerçekten. Ben denedim.

Erim'ler evlenmeden önce Anadolu yakasındaki ilk Günaydın'dan alırlarmış etlerini.
Şimdi İstinye Park'ta var şubesi. Biz Doruk için gönül rahatlığıyla alıyoruz ordan etlerimizi. Bir de tabi şu var: Orda ortadaki uzun masanın üstünde koca bi kapta yeşil elmalar var. Her uğradığımızda o elmalardan alıyo ve şapur şupur yiyo bizim oğlan. (Ama kendi alıcak!) Alışkanlık oldu onun için. Hatta kasap abi "almamış elmasını" diyo elini boş görünce. Evde versen eline yemez. Bugün Doruk'tan kalan elmaya bi ısırık attım. Aaaa gerçekten güzel geldi. Dedim bi bildiği varmış çocuğun.
Velhasıl, Günaydın'ın etleri de elması da güzel bilmeyenlere...

2 yorum:

  1. etlerini biliyordum da..bizde ordan alıyoruz :)
    ama elmalara hiç dikkat etmemişim!

    YanıtlaSil