17 Mart 2010 Çarşamba

Tamam akıl var mantık var ama bi de çocuk var...

Cumartesi oyuncak değiştirme, daha doğrusu değiştirememe maceramızı yazmıştım. Dün Mothercare'i aradım, ağladım biraz. Onlar da fatura tarihi geçmiş ürünümü değiştirmeyi kabul ettiler. Ben de koşa koşa İstinye Park'a gittim öğlen. Şu resimde gördüğünüz eşek ebadındaki garaj setini aldım. Tamam çok büyük. Evet salonun yarısını kapladı. Ama ben ikizler burcuyum ve bi şeyi görüp beğendiysem mantığım durur. İster ev kadar olsun, isterse rengi pörtlek, cörtlek olsun, isterse de pahalı ama uyduruk olsun. Alırım. Erim bilir :) Yani ben istedikten sonra karşıma geçip 50 tane mantıklı neden söyleseniz de ben onu yine de yaparım. Nitekim yaptım da. Muhtemelen temizlikçi kadın bi ton laf sayacak arkamdan. Doruk olduktan sonra kadının bişiyleri ordan oraya taşımaktan performansı düşmüştür eminim. Neyse. Sonuçta Doruk oyuncağını sevdi şimdilik. Şimdilik diyorum çünkü çocukların sağı solu nolmaz? Belli olmaaazzzzz.

3 yorum:

  1. Yeni oyuncağını güle güle kullan tatlım Doruk. Annen bi ton para vermiş, sakın çabucak soğuma, hep sev onu :)))))

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullansın, ben çok beğendim valaha, bende oturur oynarım :)

    YanıtlaSil
  3. Amiiin Zeynepcim :)

    Sagol ikiz annesi :)
    Biz de butun oyuncaklarinda oldugu gibi seve seve oynuyoruz hic sıkılmadan :) Bi gun civcikleri de al oynayalim hep beraber :)

    YanıtlaSil