1 Temmuz 2010 Perşembe

3 değiliz çaktırmayın :)

Doğuş Power Center'da bi oyun alanı var. 3 yaşından küçükleri almıyorlar ama ordaki abla boş olduğu için sorun çıkarmadı. Bir keresinde başka biri duruyordu ve ilk sorduğu Doruğun yaşı oldu. 3 olmadığımızı duyunca direk reddetti. Kurallar tabiki bizim için var ama insiyatif kullanıp duruma göre bu kuralları esnetebilenlere bayılıyorum. İşte o abla sayesinde Doruk'ta oyun alanına girip bi güzel oynadı. Başta çekingen duran oğlum o ablanın ilgisiyle açıldı. Ayrılırken de hiiiç sorun çıkarmadı. Gündüz az uyumuş olmasına rağmen :)

Çıkarken otoparkta bu jeepi gördük. Çok beğendik. Garip araçlar albümümüze ekledik :)
Bu arada çorap üstü sandalet olayı için hiçbir şey demiyorum. Napalım 1 hafta kötü giden havalar için kapalı ayakkabı almak işimize gelmedi. Nasıl olsa ayağın zırt pırt büyüyor ve iki giydirip atmamak için böyle arap usülü giydirdim. Afeet beni oğlum :)

Kukaları da sever benim enteresan oğlum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder