29 Temmuz 2010 Perşembe

Emirgaaannnnn :)

Doruk küçükken işim eve yakın olduğu için her öğlen giderdim. Hatta onları alıp Emirgan'a bile gitmişliğimiz vardır o 1,5 saatte. (Tabiki aslında 1 saat ama bana 1,5:))
Salı sabahtan gitmedim işe. Emirgan'a gittik yine. Biz her sabah cama çıkıp kuşlara ekmek atıyoruz evde. Bu sefer de ördeklere atacağız diye heyecanlandırdık Doruğu. Çok güzeldi Emirgan. Ben oldum olası yeşillik, börtü böcek severim zaten. Güzel bir yarım gün geçirdik sonuç olarak. Az söz çok foto diyorum :)

Siyah kuğu. Evet bildiğimiz kuğu ama siyah :) Gagası da kırmızıydı :)

Bi şeye kızmış oğlan ama kimbilir neye?

2 yorum:

  1. ohhh ne güzel bir kaçamak nasıl özendim size bilseniz :)

    YanıtlaSil
  2. Kırk yılda bir işte Aşk Meleği. İçimiz açıldı gerçekten. Sincap bile gördük :)

    YanıtlaSil