26 Temmuz 2010 Pazartesi

ikea'ya gidip bir şey almadan dönen olmuş mudur acaba?

Cumartesi sabahı Aslıhan, annem, Doruk ve ben İkea'ya kahvaltıya gittik. Derin babanede, Tansa'da evde kalmıştı. Evden çıkmadan ve yol boyunca belki milyon kere Derin'i soran oğluma babanesine gittiğini, NEDENlerini anlattım. Tem'den gittiğimiz için bi sürü kamyon, tır, kepçe vb. gördük. Aslıhan'ın arabayı takip etmekte ayrı bir eğlence oldu bizim için.

Erim bey affınıza sığınarak oğlumuza kahvaltıda patates kızartması yedirdiğimizi açıklıyorum. Zaten ben açıklamasam da foto her şeyi ele verecekti :) Yanlız suçlu fotodada görüldüğü üzere Aslıhan'dır. Benim konuyla hiiiç alakam yoktur :)



Nöbeti olduğu için 6.30'da kalkan :) ve vızıklayan oğlumuzu oyalamak için her yol denenmiştir.

Bi ara abimle buluştuk. Vee dayısının oğluma yaptığı eziyetleri de belgelemeyi unutmadım tabiki. Ya abi bu arada söylemeden edemeyeceğim. Maşallah valla. Saçların hala dökülmedi senin. Babama çekmemişsin demekki bu konuda :P

Günün sonunda İkea'ya gidilir de el boş dönülür mü diyenlere cevap:
Eşim: Bir şey alma ama olur mu?
Ben: Yok tamam almam.
anlaşmamıza uymayarak alınan 1 vinç oyuncağı (Malum bu aralar oğlan ağır vasıtalara takık)
1 rulo resim kağıdı (oğlan sanatçı olacakya)
2 makas (yine Erim'in Doruk daha çok küçük bu işler için yorumlarına inat)
ve 1 adet osuruktan yapma çiçek (Doruğu oyalamak için eline tutuşturulan ve çıkarken alınmak zorunda kalınan)

Bir önceki ziyarette "sadece gezicem, bişey almıycam" lafına rağmen harcanan 400 tl'yle kıyaslanırsa gayet makul bir harcama yapmışım. Erim'cim taktir etmen gerekirken yine haşladınya beni pessssss.

3 yorum:

  1. ehe ehe çok eğlenceli bir yazı olmuş :)
    ben çok severim ikeayı, bende de var o haşlama olayları :)

    YanıtlaSil
  2. Kaderimiz Özgecim napalım. Almaktan vazgeçemeyeceğimize göre paşa paşa azarımızı işitip oturacağız yerimize :)

    YanıtlaSil
  3. bu arada erkelerin nedir bu alışveriş nefreti anlamadım..tabii bizde biraz abartıyor olabiliriz ama :)
    ikea gidipte birşey almadan dönen yoktur bence :)))

    YanıtlaSil