2 Ağustos 2010 Pazartesi

Amman ne büyük olay:)

Büyük tabi. Oğlan bir kaç seferdir lazımlığına yapıyor sabah çişini :)
Benim için küçük, insanlık için büyük bir adım diyemeyeceğim :) Tam tersi insanlık için küçük ama benim için büyük bir adım. Napalım söz konusu çocuk olunca konular da çiş, kaka, gaz filana geliyo.
Bu resimde altı çiş dolu Doruk iş üstünde. Bezine yeni kakalar eklemekle meşgul. O ikinci aşama.
Aylar aylar önce e-bebekte bi kadın görmüştüm. Çocuğu 2,5 yaşındaydı ve yeni bakıyodu adaptörlere. Bu yaşa gelmiş yeni mi çözmeye kalkıyo tuvalet işini? Vah vah demiştim içimden. Şimdi millet bana diyodur ooo siz yeni mi başladınız vah vah. Öyle ne yapalım. Biz de de böyle :)

2 yorum:

  1. nesloş radyoda bi kitap duydum: "bir günden kısa sürede tuvalet eğitimi" gün yayıncılık. pek methetti, bilmem faydası olur mu?
    gerçi çokta kasmamak lazım bence. 4 yaşına gelipte bezlenen çocuk duymadım henüz :))

    YanıtlaSil
  2. Aaaaa lütfen. Sabiha teyze "tuvalet eğitimi de neymiş" diyo. Şşşt sabiha teyze nerdesin bi ses ver. Sen demedin mi? Bi aydınlat bizi :)

    YanıtlaSil