16 Ağustos 2010 Pazartesi

İşte havuz kanıtları :)

Havuza gitmeyelim, havuza gitmeyelim diye tutturuyo Doruk. Alem çocuk :)
Diyorum "oğlum gidelim istemezsen girmeyiz"
Gidene kadar aynı muhabbet. Bazen tamam oğlum gitmeyelim ama bu sıcakta dünküne gidemeyiz. Dünkü dediği de taaa ne zaman ilk gittiğimiz ve ertesi günü dünküne gidelim diye ağzımızda kalan Seyrantepedeki park :) Biz en iyisi havuza gidelim diye kandırmaya çalışıyorum. Gidince de noluyo giriyo tabi :) İşte kanıtlar :)

Bu da Duru ablası. Benim benim diye oyuncaklarını paylaşamadıkları ama benim de varlığımla hafiften arkadaş oldukları Duru. Zaten genelde çocuklar havuzda yanlız başlarına oyalanırken anneleri de kenarda keyif peşinde olduklarından benim gibi bi anne buldularmı havuzun içinde hemen yanaşıyolar. İlgiye, konuşmaya her daim hazır nede olsa bu çocuk milleti :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder