12 Ağustos 2010 Perşembe

Sıcaakkkkkkkkkkkk :(

Ağustos ayındayız. Nem korkunç. Bi arkadaş "nem yağmur olarak inse tepemize ne iyi olur" demişti. Çok doğru. Yapış yapışız. Doruk isilikler içinde zavallım. Gece cam açık yatıyoruz ama hava yokki girsin. Vantilatör sağolsun birazcık püfürtü yapıyo kendince. Biz tatil olayından vazgeçtik. Onun yerine Darüşşafaka'ya üye olduk. Havuza gireriz bari diye. Ben Pazartesi iş çıkışı koşa koşa toparlayıp eşyaları gittim havuza Doruk'la. Önce pek istemedi ama vakit kısa olunca bi şekil soktum. Çok sevdi. Kolluk, molluk, simit filan hakgetire. Şişirmedim hiçbirini vakit kaybetmemek için. Öyle güzel görünüyorki havuz. Hafta içi bile bi sürü insan var nasıl oluyorsa. Doruğu bir an olsun bırakamadığım için ben de çocuk havuzunda çimmek zorunda kaldım. Salı Ramazanın ilk günüydü. Ve süpriizzzz. Havuz başı iftar olayı yüzünden havuz 7'ye kadar açık olacakmış. Tabi dedim içimden. Bi terslik olmasa olmayacak. Neyse 6,5'ta orda olsam 7'ye kadar o da birşey. Bakalım artık. Mümkün olduğunca faydalanmak, hatta suyunu çıkarmak istiyorum. Her fırsatta ordayız.

Fotolar ne alaka tabi de hem Doruğu havuza sokup hem nasıl foto çekeyim? Hadi bakalım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder