1 Ekim 2010 Cuma

Satıyorum. Saaatttttttt.......

madıımmmmmmmm.
Vazgeçtim :)

Cancağızım bal böceğiimmmmm. Satarmıyım ben seni hiç.
Bazen bööööööyle içime içime sokasım geliyor seni.

- Uyanıklık edip bir şey yaptırmak istediğinde önce "anne seni çok seviyommmmm" dediğinde mesela. Varsın olsun. Tepe tepe kullan beni yavrum. Biz ne için varızki :)
- Ya da şu aralar sıkça kullandığın miiiiii ekinden sonra. Anneeeee bunu aliyim miiiii? Al tabi yavrum. Ben alma desem almıycan dimi :)
- Veya "tamam" dediğinde. Oğluummm gel şunu giyelim hadi. Tamam. Alla alllaaaaa nasıl yani? Tamam mı? Kriz çıkarmıycanmı sen şimdi? Hayırlar olsun bakalım!!!!!!
Seviyorum seni be oğlum. Canımın parçası :)

Mithatcaaan bakma öyle şaşkın şaşkın. Arkadaşının annesiyim yahu ben :)
Oğlum sen de şu sakızı mıncırıp durmasan. Zaten emzikten kurtulduk derken sakıza yakalandıkya ona yanarım ben.
Kurtulduk derken sadece yatarken demek istedim tabi :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder