10 Ocak 2011 Pazartesi

Sera ve Aren'in doğum günü kutlaması.


Pazar günü Aren ve Sera'nın doğum gününü kutladık. Aslında 13 Ocak doğumlular ama Semra ablanın kardeşi Türkiye'de olduğu için erken kutlamak istediler. İki cüce 1 yaşına basacaklar yakında. İnanılır gibi değil. Kuşlar her zamanki gibi hiç sorun çıkarmadılar. Onlar da Tansa'nın ekolünden gidiyorlar. Sakin çocuklar. E anne sakin, baba sakin, anneanne sakin. Ne beklenirdi ki :) Keşke Doruk'ta annemle daha fazla zaman geçirebilseydi diyorum. Şanslı çocuklar. İnşallah hayatları boyunca şanslı olurlar. Güle güle; annenizi, babanızı üzmeden büyüyün kuzular :)

Doruk o gün yine Buyak'la güreşip durdu. Kalabalık sevmez benim oğlum, Huzursuz olur. Burağın peşinden ayrılmadı tabi. Sen nasıl bir çocuksun Burakçım. Ne kadar sakin, olgun. Ne diyim ben sana. Çok seviyoruz seni :) Bir ara bütün çocuklar Burağın üstüne abandı ama yine de ses çıkmadı :)

Dorukla Burak boğuşurken Derin'de ciddi ciddi yemek yapıyor. Ananeeeee seni de çok seviyoruz bizzz. Hem de çookkkkk :) SEN-BİZİM-HERŞEYİMİZSİNNNNN :)

Oy oy yerim ben sizi :)

Tansa kuşum bi senin resmin yok çocuklardan. Uyuyordun o sırada. Baktım kenar köşe bulsaydım koyacaktım. Ben de ablamlardaki buluşmadan bir tane koydum. Seviyorum üleyn siziiiiiiiii :))))

1 yorum:

  1. artık biraraya geldiğimizde oğluma koruma tutmaya karar verdim. telef ettiler garibimi teleeef :))

    YanıtlaSil