16 Mart 2011 Çarşamba

Değnek adam, Süpürgede Yer Var mı? Zogi, Mutlu Suaygırı ...

Akşamları yatmadan sütümüzü içerken kitap okuyoruz.
Sabah kalkınca yine süt içerken kitap okuyoruz.
Gün içinde böyle bir talebi yok bizden, aklına gelmiyor.
Ben Doruğun kitap alışkanlığı olmasını çok istiyorum doğrusu. Bazı akşamlar zor gelse de ben teklif ediyorum kitap okuyalım mı diye. Genelde bu görev bana kalıyor :) Erim sıvışmayı tercih ediyor bu durumdan :) Kitaplarını da ben alıyorum şimdilik. Hani gidelim kitapçıya, karıştıralım, bakalım, alalım durumu hiç olmuyor. Şimdilik yaş aralığı itibariyle kitap seçmek sorun değil ama ileride kendi kitaplarını kendi alsın, yeni çıkan kitaplara heyecanla atlasın istiyorum. Bu arada kitapçıya gidince kendimi kaybedip bütün kitapları almak istiyorum. Delimiyim neyim :)


DEĞNEK DEĞİLİM. BEN DEĞNEK ADMIM :)

Taam. Bu fotoda Erim okuyor olabilir kitabı ama ... Aaaa gelmeyin üstüme :)

2 yorum:

  1. vah zavallı erim vaaah :(
    hem tavana kadar çıkan kuleyi ayakta tutacak düzenek bul, hem yavrına kitap oku, hem de yaranama.
    namkör kadın :)

    YanıtlaSil
  2. aman ne varmis bunlari yapmakta hıh.

    YanıtlaSil