27 Mayıs 2011 Cuma

cee








Ya-za-mı-yo-ruummm.
Ne zamandır yazamıyorum. Elim gitmiyor gerçekten.
Ama unutmadan şunları yazmam gerek:
İkinci ortopedist üst sınıra yakın fermoral anteversiyon yüksekliği ve fizyolojik in-tse bişey bişey dışında bir anormallik görmedi. Bacak kemiğinin kalçaya giriş açısındaki bir fazlalık söz ettiği. Ama çocuklarda bu durumun normal olduğu, bizim ekstra bir şey yapmamıza gerek olmadığını söyledi. Ben bu doktora inanmak istiyorum :)

Bu arada son zamanlarda Derin'lerle fazla vakit geçirdik. Ben buna bağlı olarak Doruğun konuşmasında bayağı bir açılma hissediyorum. Bıdır bıdırız artık. Takılmadan, güzel, uzun cümlelerle derdini anlatıyor. Çok sevdim ben bu dönemi. Konuşamamak, çocuk için çok kısıtlayıcı bir durum. Yalnız konuşup derdini anlatıyor olması saçma sapan şeylere takılmasına, arıza çıkarmasına engel değil tabiki :)
Fiziksel olarakta, bizim kısıtlamalarımıza rağmen (aman düşersin, koşma, atlama gibi :) kendini gayet geliştirdi yavrucak :)

Haziran'ın 4'ünde tatile gidiyoruz. Bundan önceki Doruk'la olan tatilleri hatırlamak bile istemiyorum. Bu tatilde neler olacak hiç bir fikrim yok. Havaların güzel olmasını ve Doruğun denize girmesini umuyorum sadece.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder