5 Ağustos 2011 Cuma

:-)



Ay geliyor ...

E kucağıma oturdu bu ...



Yoğurayım bari :-)



Sabah uyandık kitap okuyoruz.
Okuduğumuz kitapta kedi yavruları var.
Doruk "eve alalım anneciyiim" dedi.
Dedim: Ama evde hayvan beslemek çok zor. Hem baban kedilerden hoşlanmaz. Köpek sever o.
Doruk'sa: Köpek alalım o zaman :-)

Sonra geçtik başka bir kitaba. Onda da iribaşlar :-)
Doruk yine "annneee bulursak iribaş alalım olur mu?" :-)
içimden: tabi oğlum neden olmasın. bir iribaşımız eksikti :-)

Geçen aksam eve giriyoruz. Kapıda sitemizin siyah köpeği. Doruk atlıyor seviceeem ben diye. Seviyoruz. Sonra içeri giriyoruz. Heyecanlı heyecanlı anlatıyor babasına :-)

Br hayvan sevgisi başladı. Kedi, köpek sevmeyen, korkan çocuk "ben seveceeem" diye atlıyor :-)
Ne güzel :-)
Keşke evimiz bahçeli olsaydı, keşke Doruğun köpeği, köpekleri olsaydı. Geçen çekikgöz bir ailenin bir fotoğrafını gördüm. Bir köpekle 1 yaşlarında çocuk sırt sırta vermiş uyuyorlar yerde. İçim gitti. Çok özendim.

Kimbilir belki ileride bu hayalim gerçek olur.
Kim bilir :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder