16 Ağustos 2011 Salı

İstanbul Akvaryum

Pazar günü Asuman, Mehmet ve oğulları Uzay'la İstanbul Akvaryum'a gittik.
Sevdim mi? Sevdim
Doruk sevdi mi? Bilmiyorumki :-)

Biz balıklara bakmaktan oğlan zevk aldı mı almadı mı anlamadım. Biz canlı canlı her zaman göremediğimiz köpekbalıklarına hayranlıkla bakınırken "oğluuum baaaaaak köpppppekbalığıııııı" haykırşlarımızın bizdeki etkiyi onda da yarattığını sanmıyorum doğrusu. Ne de olsa o, National Geographic'te her allahın günü görüyor kendilerini. Ha akvaryum, ha tv camının arkası.

Canım milletimin illaki elini suya sokma isteğini anlamış değilim malesef. Bu istek çocuktan gelince biraz makul karşılanabiliyor ama koca koca insanların suya ellerini sokmak istemesini gerçekten anlayamıyorum. İçimden "şu piranaların suyuna da sokta göreyim" demek geçmedi değil.

Akvaryumun temizligi esnasında balık adamları seyrettik uzun uzun. Bir an balık adam bize doğru gelmeye başldı. Gerçekten bir çocuk için ürkünç bir görüntüydü. Yandaki koca çocuk bile "anneeeaaa balık adam niye bu kadar korkunç görünüyo" dedi. Doruğa bakmamaya çalışarak "aaaa balık adam bize doğru geliyo baaakkkk" diye sesimi, bana bile gıcık gelen bir tonda şirinleştirerek durumu kurtarmaya çalıştım. Zavallım balık adam el salladığında tırıs tırıs el salladı :-) Bu seyir esnasında kendimi "Allaaahhııımmm ben de dalmak istiyoruummmmm. Tamam korkuyorum ama bu kadar insan daldığına göre ben niye dalamayayım" diye kendime kendime konuşurken buldum. Sonrasında konuyu Erim'le paylaştığımda söyledikleri aynen şuydu:

Ben: Erim ben dalmak istiyorum.
Erim: Senin gibi heyecanlı, her şeyi anında yapmak isteyen, sabırsız birinin dalabileceğini sanmıyorum.
Ben: Ama ama kimse yalnız dalmıyor ki. Body'siyle dalıyor.
Erim: Sen havanın bittiğini bile anlamazsın. Bakmak aklına gelmez.
Ben: Ama yanında body'in var. Bitse bile o bırakır mı sanıyorsun. Tek tüple yüzeye çıkarıyorlar paylaşa paylaşa.
Erim: Tabi tabi.
Ben: ???????

E adam alışmış tabi çocuk gibi her gördüğü şeyi isteyen kadını savsaklamayı.

Neyse. Turkuazooo kadar balık çeşitliliği olmasa da gayet göz doyurucu bir yerdi.
İndirimli girdiğimiz akvaryumdan benim, kendimi kaybedip oraya buraya saldırarak yaptığım manasızca alışveriş sonucu yüklü bir para harcayarak çıktık. Ben ettim siz etmeyin diye söylüyorum :-)

Amazon'lar






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder