7 Eylül 2011 Çarşamba

Darıca'ya gitmeyen kaldı mı? Biz bile gittik :-)

Yani ne kadar tembel bir aile olduğumuzu söylemeye gerek yoktur sanırım.
Bayram tatilinin ilk birkaç günü evde oturmak için kasınca, kendimi "öarrrrgggggggggg immddaaaattttt" diye bağırırken buldum. Ben darlandım, Doruk naz niyazda tavan yaptı.
Bayram tatili başlamadan bi kritik yapmıştım nereye kaçsak sıkılınca diye. Darıca hayvanat bahçesi tabiki ilk akla gelen yerlerden biri oldu. Döndükten sonra kendimi "Niye hayvanat bahçesine illaki çocukla gidilir? Niye normalde aklımıza gelmeyen bir yerdir, illa çocukla bağdaştırılır" şeklinde sorgularken buldum. Evet gerçekten niye? Rahat rahat, salına salına gezmek, her hayvana en az 10 dakika ayırmak varken. Neyse geçmiş olsun :-)

Doruğun hayvanlara ilgisinden tutun, ben foto çekiyorum diye söylenmeden sürekli kucağında çocuk taşıyan Erim'e, hayvanlara kadar herşey çok güzeldi. Biz hem çok yorulduk hem de çok memnun kaldık. Daha önce duyduğum kötü eleştirilerden mi bilmiyorum ben umduğumdan daha iyi bir hayvanat bahçesiyle karşılaştım.
Bayramda İstanbul'u terk eden koccaa bir nüfus sayesinde 40 dakikada ulaşmamız da inanılmazdı :-)

Kedigiller Erim'in özel ilgi alanı. Gerçekten inanılmaz hayvanlar. Benim de en çok etkilendiklerim onlar oldu.





Aaahhhhhhh aslan kardeş, senin yerinde olmak ister miydim şu an?
KESİNLİKLE EVEEETTTTTT

Trenle küçük bir tur yaptık. Çok eğlendik. Keşke en başta yapsaydık. Daha organize gezebilirdik bu sayede.






3 yorum:

  1. Hayvanat bahçesi sezonu açılmış sanırsam kimi duysam Darıca'da bu ara.Eee bari karşılaşsaydık biriyle:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. bizde 2 yada 3 kez gitmiştik ama sanırım sizinle beraber gitmek çok keyifli olurdu :)

    YanıtlaSil
  3. Yaruze uzun tatillerde yapilacak en güzel sey galiba :-)

    Özge deme. Gercekten mi? Aslinda en az 2 kere gitmek lazim. Gezi bitimindeki fiskiyeli bahcede oturamadigima cok üzüldüm. icimde kaldi. 2. gidiste biraz gezip biraz soluklanabilir. tecrübesizlik iste :-)

    E gideriz beraberde.

    YanıtlaSil