22 Mart 2012 Perşembe

Oldu bitti :-)


Bundan 1 sene kadar önce yine Doruğun saçını berbat edince gitmiştik kuaföre. Evet kuaföre. Sitedeki kuaförde berber bölümü de vardı. Ama gittiğimizde bir baktıkki kapanmış. E oraya kadar gitmişkende kuaförün eline teslim ettik Doruğu. Oldu bittiye getirdik. Kuaför ilk defa makineyle kesmiş ve kuşa çevirmişti oğlumu. Doruk tabiki hiç hoşlanmadı bu oldu bittiden. Ama başka türlü de onu oraya sokmanın imkanı yoktu.
Ben oldum olası kuaföre gitmekten hoşlanmam. Biraz keselim dersin. Cooort kısacık yaparlar saçını. Sen ne kadar anlatmaya çalışsan da günün sonunda o, kendi kafasındakini yapar. Belki de kendime uygun bir kuaför bulamamış olmamdandır bu önyargım.
Neyse. Geçen Erim'in berberine gittik. Hem Erim'in saçını kestirmek hem de yine benim kötü kestiğim Doruğun saçını düzelttirmekti isteğimiz. Bu sefer nereye gideceğini bilerek çıktık yola. Berbere girdik. Berber oturttu Doruğu. Doruk bilse de saçının kesileceğini kaldı. Berber kesmeye başladığında bir baktım titriyor bizimki. Ben tanıyorum oğlumu. Bu zamana kadar neden götürmedim diye kendi kendime hayıflansam da cevabı zaten biliyordum.
Sonunda benim yamuklarımı düzeltmek için fazlaca kesilse de ilk gerçek berber maceramızı yaşamış olduk. Bundan sonra elimi sürmeme kararındayım. Bakalım.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder