11 Haziran 2012 Pazartesi

Varya. Çocuk olmak vardı :-)

Cumartesi Derin'in babadisinin :-) Tekirdağdaki evlerine gittik.
4 saatlik kısa ziyaretimizde o kadar çok şey yaptıkki. Daha doğrusu çocuklar yaptıki.
Şimdi fotolara bakınca "çocuk olmak vardı" diye geçiriyorum.

*

Önce tarlayı kolaçan ettiler.


Maydonoz, soğan, marul, dereotu topladılar ...


Miss gibi çilek topladılar






Bisiklete bindiler :-)


Biz çilek toplarken bir ara Doruk getir-götürcü oldu.
Bisikletle yalnız başına eve gidip gelmeye bayıldı.
Bize su getirdi, fotoğraf makinesini eve götürdü...
Bizce gereksiz ama kendince çok önemli işler yaptı, havaya girdi :-)
Kendine işler edindi.
Ortalıkta dolaşan iki köpeğin varlığından bile çekinmedi.




Erim ve Tolga'nın görmeye dayanamaycağı şeyler yaptılar :-)
Çamurlara bulandılar.
Bulanmak derken gerçekten bulandılar :-)


Köpek sevdiler.
Köpek dediğim de kangaldı yani.
Yavrusu mavrusu ama ben bilmem :-)




Araba yıkamak bahane.
Suyla oynadılar.
Ordan ayrılmadan önceki kare bize kalsın.
Çoook güzeldi :-)



Evet evet bunlar da bi düzine kangal kardeş.
Derin'in onların yuvalarına girdiğine hala inanamıyorum :-)


4 saate bu kadar şey sığdırdığımıza ben de inanamıyorum.
Bu 4 saatin içinde mangal ve herşeyin toparlanması da var.

Gerçekten çok güzel bir gündü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder