7 Ağustos 2012 Salı

Hiç hesapta yokken.

Cumartesi hastanede olan dedeyi ziyarete gittik. Ziyaret süresi 2 saatti.
Doruğu o kadar süre hastanede tutmak istemedim. Zaten hava da çok sıcaktı.
Ben ziyaretimi bitirdikten sonra Erim ve babaneyi orda bırakıp Doruk'la Bağdat Caddesi'nde bi şeyler yeriz diye düşündüm.
Dolmuşa atlayıp Kadıköy'e gittik. Dolmuşa doğru yürürken vapurları gösterdim Doruğa.
Sonra bi deli dürttü beni :-) Dedim biz atlayıp geçelim karşıya. Hem Doruk'la vapura binmek hep istediğim bir şeydi. Koşa koşa iskeleye gittik. Vapur kalktı kalkacak. Karaköy vapuruymuş kalkacak olan. Zor attık kendimizi :-) Bir ara Doruğu çekiştirirken küçük çaplı bi düşüş bile yaşadık :-)




Geçtik kenara. Ohhh püfür püfür esiyor. Nasıl güzel. Manzada desen harika. Süperdi.
Karaköy'de indik. Bir şeyler yememiz gerekiyordu. Oralarda da hiç bir yer bilmiyorum.
Katlı otoparkın altında Namlı Gurme olduğunu hatırladım. Hemen oraya gittik.
Güzel yemeklerimizi yedik (m) :-)
Bir sonraki vapurla tekrar Kadıköy'e geçtik. Ordan da babanenin evine.
Böylece hiç hesapta yokken vapura binmiş olduk. Hem de iki kere.
Kadıköy'e indikten sonra Doruğa "gel bi kere daha binelim" diye takıldım. ı-ıh dedi :-)
E bence de yetti :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder