19 Ağustos 2013 Pazartesi

2013 tatil




Bu sene tatili iple çektim. Çok güzel bir tatil geçireceğimize inanıyodum.
Gerçekten de öyle oldu :)
Kaldığımız yer, hava, Doruk...
Her şey o kadar sorunsuzdu ki :)


Özellikle deniz olayından vazgeçip havuza yönelince huzura erdik.
Ne de olsa tatil dönüşü ameliyata karar vermiştik ve deniz suyunun bize faydası olmayacaktı.
Otelin denizi kötüydü gerçekten. Yapacak bir şey yok.
Havuz da seven bir aile olduğumuz için gayet mutlu olduk.


Doruk, Tchibo'dan alıp bir kenara kaldırdığım şişme botla geçirdi tüm tatili.
Onunla boğuşmaktan acayip keyif aldı.
Arada kolluksuz yüzdük.


Erim'in valiz hazırlarken "Heee tabi. Kitap okuyabilmek gibi bir hayalin var galiba" şeklindeki yorumuna rağmen yanıma aldığım kitabı bitirdim :)
Tatilini, çocuklarını çocuk klübüne teslim ederek geçiren aileler olabilir tabi ama benim zaten böyle bir hayalim yoktu :)


Yemyeşil çam ağaçlarının olduğu bir yere gittik.
Doğa, ben ve huzur :)
Sonuç: Harika bir tatil.
Doruk'tan sonra ilk defa bekar günlerimizde olduğu gibi dönmek istemediğim bir tatil oldu.
Darısı seneye ve sonraki ve sonraki ve sonraki ve....
tatillere :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder