29 Aralık 2009 Salı

İkibinooooonnnn. Senden Doruk için isteklerim vaarrrr.


sağlık istiyorum ilk sırada olmazsa olmazlardan.

Sonra sevgi. Bol kepçe ama. Öyle "sevmediğime inanıyomusunuz" gibi sözcüklerde kalanından diil ama. Üst katımızda bi kadın var. Torunu gelince bizim kata iniyo karşılamak için. İşte öyle. Görünen, elle tutulan, karşı taraf tarafından hissedilen cinsinden istiyorum ben. Gerçekliği, senin tarafından kat be kat geri ödenerek ispat edileninden. Zaten gerçek sevgi diilmi 1 verilirken 10 geri alınan. Hele sizin gibi saf, temiz olanlardan özellikle. Ama ben bunu en (en) yakınlarından istiyorum.

Veee huzur. İç huzur. Evin taaa en köşelerine kadar sinen. Hoş sohbetlerle, kahkahalarla süslenen.

Kendim için mi ne istiyorum? Senden arta kalanları :)

1 yorum:

  1. İnşallah canımmmmmmm, hepsinden bol bol olsun, taşsın taşsın :)

    YanıtlaSil