27 Ocak 2011 Perşembe

Alt tarafı bir kova toprak...

Bir kova toprak bir insanı bu kadarmı mutlu eder? Evet eder. Beni mesela. Çok severim ben ot, börtü, böcek olsun başka bir şey istemem. Doruk'ta hasta olunca ve evde yapılacak aksiyon bitince, dedim bari zavallı çiçeğimizi adam edelim. Serdim yere gazeteler. Verdim eline kürek. Hiç karışmadım. Nasıl bir ilgiyle yaptı işini varya. Dedim vah yavrum. Apartman çocuğum benim. Bizim de toprkala alakamız bu kadar olur :)








Kendime not: Doruk 21'inde ateşlendi. 5. günden sonra çıkmadı ateşi. Sağ kulakta iltihap başlangıcı varmış. Augmentin 400'lük, Ventolin, Sekrol, Aferin kullanıyoruz.
25 ocak'ta ortopediste gittik. Doruğun hem ayakları hem de dizleri dışa dönükmüş. Ata binmek, zıplama topu, beşik gibi öne arkaya giden oyuncak ile ters hareket yaptırılacak. 1 sene sonra kontrol. Bir de namaz kılar gibi oturulacak.

1 yorum:

  1. Geçmiş olsun öncelikle.. ve ne iyi eetmişsiniiz, toprakla haşır neşir etmeli çocuklarımızı mutlaka..

    YanıtlaSil