3 Şubat 2011 Perşembe

İlk gösteri. dırın dırın dırın. çok heyecanlı :)


Park Orman, Alaaddin on ice.
İşten bir arkadaşım bilet verince, beleş olunca, Park Orman'da olunca, kaybedecek bir şey omayınca neden olmasın dedim. İki gün önceden sanki ne demek biliyormuş gibi "gösteriye gideceğiz" deyip durdu Doruk. Ve beklenen gün gelince ben heyecan yaptım ne yalan söylelyeyim.



Neyse saat geldi atladık taksiye gittik :) Önce kısıtlı zamanda yemek yedik, yemedik yuttuk aslında. Sonra yerlerimize oturduk. Doruğun atına evden getirdiğim yastığı koydum. Girerken de patlamış mısır aldık. Gösteri başladı, fazla karanlık değildi neyseki. Bir ara anlatıcının sesi kolonlardan gelince korkmuş Doruk. Bakakaldı kolonlara. Anlayamadı ne olduğunu. Aslıhan anlattı ne olduğunu. O ara bir "eve gidelim" lafı çıktı ağzından. Ben kaynattım arada lafı.
Doruk iki saatlik gösteriyi oturarak seyretti. 20 dakika ara vardı sadece. Ben şoklarda. Yandan yandan bakıyorum Doruğa. Aslıhanla gülüşüp duruyoruz:) Bir ara Aslıhan tırnak yeme hareketi yaptı benim halime atıf yaparak :) Çok güldük.
Benim için diken üstünde başlayan gösteri, ilerleyen dakikalarda keyifli hale geldi. Ara ara Doruğa "kucağıma gel istersen" dedim ama sanırım kendi koltuğu olması hoşuna gitti. Kesinlikle istemedi. İyiki gitmişiz dedik gecenin sonunda. İlk tecrübemizin böyle güzel geçmesi inanılmaz mutlu etti beni. Ama tabiki acemi şansı, ilk tecrübe adı ne olursa olsun, ikinci gösteride neler olacağı belli olmaz. E bizde 32 aylık Doruklu hayatımızda bir-iki şey öğrendik Allah'a şükür :)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder