30 Ocak 2012 Pazartesi

Geleneksel güreş günleri :-)


Yine annemde aile klasiğimiz, kahvaltı buluşmamız :-)
Yine Burak ve Doruk biraraya geldiği an itibariyle başlayan boğuşma eğlencesi.
Hatta bu sefer Burağa karşı 2'ye 1 durumları. Yağız ve Doruk Burağa karşı :-)

Yani 2 koca, 1 orta boy çocuk biraraya gelir de hiç mi birbirlerini incitmezler, incitseler de sesleri çıkmaz? Geldikleri gibi başladılar boğuşmaya, giderken nerdeyse halay çeker gibi sokakta devam edeceklerdi. Dedik erkek geni işte. Başka açıklaması yok. Kim hadi boğuşun diyorki onlara.

Valla ben çoook memnunum bu durumdan. Uzun masa sohbeti yapıp sakince kahvaltımı tamamlayıp üstüne bir de keyif çayı içebiliyorum :-) Bunun benim için ne kadar önemli olduğunu bir tek Doruk gibi çocuğu olan anneler anlar. Neyse. Sonuca bakalım :-)

Doruk eve giderken sucuk gibiydi. O gün banyoda yapamadık. Ertesi gün Erim'e "oğlanı iyice çitilemesini" söyledim :-)

Valla onlar eğlendi, ben eğlendim. Budur :-)




Saç, baş, kaş, göz ve bilimum yerleri dağılmış oğlan çocukları. Sizi ve aldığınız zevki anlayabileceğimi sanmıyorum :-)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder