27 Ocak 2012 Cuma

Bu bir emzik bırakma yazısıdır :-)


Evet kendime koca bir "sonunda" demek geliyor ama bir yandan da "amaan emse ne olacakki" diye geçirdiğim zamanlarda olmadı değil.
Bizim emzik olayı çok uzun bir süreçti. 3.5 yıl. Dile kolay.
Hemen hemen 1 senedir sadece akşamları yatarken alsakta bağımlılığı bu işin kolay olmayacağını hissettiriyordu. 1 Ocak itibariyle bu işi bitirme kararı almıştık ama sene sonu yapışan ve bayağı zorlayan ateşli hastalığında bunu düşünecek halimiz yoktu. Ve sonunda 14 Ocak akşamı bu işi bitirmeye aniden karar verdim.
Akşam yatarken kekik suyuna batırılmış emziği verdim. Tadının kötü olacağını ve istemeyeceğini düşünmüştüm. Zaten aylar öncesinden de bir gün gelecek ve emziğin tadının acı olacağını, bunu da büyüdün demek olduğunu, emziği bıraktığımızda da bir emzik bırakma hediyesi geleceğini söyleyip duruyordum. Ama gel görki Doruk cukada cukada emmeye devam etti. Erim'le göz göze geldik. Nasıl yani diye. Sonra ben "Doruuk emziğin çok kötü kokuyo ver bakiyim" diyip artık onu ememeyeceğimizi, acı olduğunu, ne kadar güzelki artık büyüdüğünü söyledim. Doruk'ta zavallım dolduruşa geldi. Kestik ve attık emziği. O gece döne döne de olsa uyudu. Zaten geç yatırdık özellikle. Ertesi akşam 1 saat süren emzik krizi, diğer günler yerini emziğini sormadan uyumaya bıraktı. Aslında sandığımdan kolay atlattık bu durumu.

Veee kurtulduk senden emzik :-)




Bu da emzik bırakma hediyesi.
2 saat boyunca başından ayrılmayıp kah yardım eden, kah seyreden yavrumun önünde saygıyla eğiliyorum :-)

6 yorum:

  1. heyoo süpper!!!!

    darısı başımıza, ben de yavaştan işleyeyim Çınar'ı :D

    YanıtlaSil
  2. Bu gunleridemi gorucektik kardes!!!! Copte bir emzik :0)
    Ah peri ahhhhhhh nasi kestin sen emziiiiimi:0)

    YanıtlaSil
  3. :-)
    Evet darısı başınıza Başak :-)
    İşle işle. Hazır hemen büyümek gibi dertleri varken :-)

    YanıtlaSil
  4. Evet kardeş :-)
    Ahhh peri ahhhhhhhhh :-)

    YanıtlaSil
  5. gözünüz aydıııın :)
    sigarayı kekik suyuna batırsak? denesem mi???

    YanıtlaSil
  6. aaa eveeeet dene tabi :-) niye daha önce düşünemedik?

    YanıtlaSil