23 Ocak 2012 Pazartesi

Gerçekten işe yarıyormuş :-)



*
Çook keyifle okuduğum birinin bloğunda görmüştüm.
Bizimki çakması oldu.
Onlar renkli bantlarla yapmıştı.
Biz şeffaf bantla. Görünsün diye birde kalemle geçtik üzerinden.
Çakma makma işe yaradı :-)

Doruk arabalarla sadece park etme oynadığı için biraz zorlandı.
Ben arada çaktırmadan itinayla haşladım kendisini :-)
Ne var canım. Çocuk böyle oynuyor karışma değil mi? Olmaz.
Arabalar markete gitti alışveriş yaptı, hastaneden iyileşen hastalarını aldı. Hatta Doruğun dediğine göre yeni doğan bir bebği evlerine götürdüler :-) Sonra tamirciye uğradılar arada. Ve park ettiler park alanına. Ha birde polislerin, görevlilerin girebildiği bir alanımız vardı. Hala yalnız oynamıyoruz tabi. Ümidim okula başlayınca. Hayırlısı :-)


*

*


4 yorum:

  1. evet bende görmüşştüm hatta koltuğun üzerini bile bantlamışlardı, siz en azından halı ile halletmşisiniz işi.

    Bu arada bir araya gelirsek, araba çiftliği kurabiliriz.

    YanıtlaSil
  2. Ya eveeet. Koltuklar, beyaz parke üzerine renkli bantlar. süperdi onlarınki :-) küçük çocuk bile kaptırmış, treni sürüyordu :-)

    Ay sorma Özge ya. Biz yarısını da ayırdık. O arkadaki kırmızı ikea sepeti ağzına kadar küçük araba doluydu. Ne çok alıyoruz. çok kızıyorum kendime :-( Sizde bir de kız oyuncakları. Düşünmek bile istemiyorum harcamanızı :-)

    YanıtlaSil
  3. Ayy super :) yalniz uzaktan bakinca haliyi cizdiniz zannettim, yaraticiligin boylesine pes demistim :))) dua et ki orayi burayi cizmeyen, pamuk gibi bi oglun var

    YanıtlaSil
  4. Boyle kurgularsan daha cooook beklersin kendi kendine oynamasini :0)

    YanıtlaSil